بیمار روانی

The Master's Masterpiece

بیمار روانی

The Master's Masterpiece

تلگرام برای

سلام عزیزم

دلم خیلی برایت تنگ شده نقطه میدانی که با آنکه دوست دارم بنویسم اما نمیتوانم ویرگول چون دیگر کامپیوتر پرانتز باز رایانه پرانتز بسته ندارم نقطه کم‌کم به نبودنش عادت کرده‌ام ویرگول عین این معتادها که حالا به مصرف نکردن خو گرفته‌اند علامت تعجب راستش از این وضعیت جدید هم خوشم آمده چون حالا دارم میفهمم که قبلا چقدر از وقتم را با کامپیوتر بیخود و بی‌جهت هدر میداده‌ام نقطه عوضش الان شبها که به منزل میایم ویرگول انگار کلی وقت و کلی چیز میز برای مطالعه دارم نقطه تلاش میکنم وقت بیشتری را با خانواده‌ام باشم و البته ویرگول هنوز آنقدر رذل نشده‌ام که وقتم را با تلویزیون هدر دهم نقطه با همه این حرفها شاید آخرش مجبور شوم یک کامپیوتر دیگر بخرم نقطه طبق معمول و همانطور که میدانی ویرگول آه در بساط ندارم ولی ناامید هم نیستم نقطه فعلا پیشنهاد میکنم تا یکی دو ماه دیگر صندوق پستی‌ات را چک نکنی نقطه فراموشم که نمیکنی ویرگول میکنی علامت سوال علامت تعجب هنوز کلی حرف نگفته با هم داریم علامت تعجب اما دو صد حیف که تقدیر فعلا دور بودنمان را رقم زده نقطه نقطه نقطه

قربانت ویرگول بیمار روانی